Tuesday, November 17, 2009

***bosan***

kpd kawan-kawan semua..
aku rasa mcm nak close jer blog ni..aku dah malas n bosan berblogging ni..atas sbb2 yang aku pun tak tau..berkocak..marah..geram..sakit hati..ntahla..

hari ni aku rasa marah..aku pun tak tau dari mana 'orang itu' dapat address blog ni..aku tak kisah..aku pun takder intention nak bg ramai2 org baca..sekadar untuk aku bercerita selain dgn suami dan keluarga disini..sekadar untuk aku menceritkan keletah anak2 yang sedang membesar dan keluarga yang menyenangkan..bukan untuk berbangga atau bersedih dgn segala yang ada dan berlaku..

mungkin aku yang keterlaluan..pada 'dia' mungkin nasihat tapi pada aku membawa pengaruh buruk dlm hubungan aku..aku marah tapi hanya dlm hati dan aku ceritakan pada suami..pada kepada kawan2 yang membaca blog aku, kalo korang rasa ada yang keterlaluan dan tak sepatutnya aku cerita kat sini..juz give me a comment ..
Aku rasa tak perlu nak selindung2 kalo nak bagi org terasa..ckp terus terang ajer..kepada org yang makan cili padi, cili paprik, cili merah dan hijau..biarlah dia tahu aku yang bagi cili tu..kalo ada orang yang terasa ditusuk panah biarlah dia tau aku yang menusuk panah itu..kalo nak tegur..direct to me juz what like my mom did. ITU LEBIH BAGUS !!
Daripada aku bermasam muka dengan orang yang aku sayang..(**crying**)...

2 comments:

  1. sannn..
    dun give up. aku kena worst dari ko. siap canang satu dunia blog ni psl hal aku *kununnye*. pastu bila aku buat entry yg takde kaitan dgn si stalker tu, dia plak yg terasa. biar je sann..ko buat tak tau. aku suke je nak baca cerita ko. org yg hatinya memang baik dengan kita, ikhlas nak tegur kita...mesti dia tau cara berhikmah nk tegur kita dan nasihatnya tu sampai kat hati kita. tapi kalau memang hati dia tu 'something wrong somewhere' dengan kita, mmg susah la. booooolayan sama stalker sannn!!idup sanah!!

    ReplyDelete
  2. normal la tu k sanah, org dengki...kite pnh je kena, dah blog kite, suka hati kite ler nak tulis apa, tak suka tak payah sesibuk, buat tatau je k sanah...

    ReplyDelete